donderdag 14 oktober 2010

TG (IF)


I lohove this song!
It's a black top blur

But I'm pretty sure it ruled


Last Friday night
Yeah we danced on tabletops

And we took too many shots
Think we kissed but I forgot


Last Friday night
Yeah we maxed our credit cards
And got kicked out of the bar
So we hit the boulevard
T.G.I.F.
betekent thank god it's friday!
eigenlijk zou ik dit pas morgen moeten plaatsen dus
Gister bleef T slapen en had ik 2 toetsen die ofcourse slecht gingen, ik ben t echt aan het verpesten, zooo zonde want ik moet examen doen en halen!
Zaterdag ga ik uit in een grote stad, we willen naar Antwerpen maar we hebben geen bob :(
Thankgod dat mijn 2e uur morgen uitvalt!
volgende week zaterdag geef ik een feest voor mijn almost 18th bday!
wordt lekker druk en leuk, dit wordt echt een leuke vakantie en ik ben 2 weken alleen thuis, woehoee, partyy!

xoxo

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad zo'n leuk nummer. De tekst alleen al. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen