maandag 25 oktober 2010

nieuwste aankopen!

Ik hoop dat jullie in de mood zijn jullie hoofdjes te draaien 
want 't zal flink nodig zijn!
 
Mijn kwasten voor make-up in een leuke pot van de xenos
en mijn mascara's (:

 
Mijn nieuwe nagellak, het is een striper,
suupermooie kleur!

 
Mijn nieuwe haarband van de primark,
slecht afgewerkt en te groot..
Stomme impulsaankopen :(

Het leukste boek dat ik gelezen heb,
in de afgelopen tijd dan. 
but more on that later





Allemaal maskertjes en verzorgingsproducten,
de 2 tubes zijn van de tuinen en die avocado ruikt echt heerlijk!

Nieuwe portemonnee van de primark,
lekker groot, kunnen er in ieder geval veel pasjes in!

 Nieuwe deo van bourjois,
met een heerlijk niet te vrouwelijk geurtje.

Essence nailart setje,
ze blijven niet allemaal even goed zitten helaas :(

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad, dat essence nailart setje is heel dramatisch. Maar wat een leuke portemonee. I love it. Leuke spullen. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral je portemonnee heel erg leuk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen