zondag 3 oktober 2010

1 week later

Ik heb al een week niets gepost, ik wist ook niet zoveel te vertellen...

Ik zal even een samenvatting van de week geven
maandag: lange schooldag, frans geleerd en na het eten werd ik ziek
dinsdag: heel de dag ziek op bed gelegen, geslapen, desp gekeken en nog meer geslapen
woensdag: lessen volgen, met mama naar de stad en nieuwe bril besteld(-2) en wat gedronken, savonds bij T gegeten en weer op tijd naar bed gegaan
donderdag: tot 12 uur school, daarna concertkaartjes met Sharon voor boyslikegirls gekocht en naar de stad geweest met sharon(krultang gekocht :D) savonds huiswerk gemaakt en desp gekeken.
vrijdag: mensen geregeld die meereden naar Nijmegen, heel de dag met Ins geweest, heel veel gelachen samen<3 en savonds A zn feestje..
zaterdag: suuperlang kranten gelopen, daarna broodjes gekocht en gemaakt en de neus enz. opgehaald en op naar Nijmegen!

In Nijmegen was een demonstratie tegen het kraakverbod(demonstration against squatting), vorig jaar ben ik ook naar de demo's in Utrecht en Den Haag geweest en dat was ook heel leuk. We waren om 1 uur in Nijmegen en om half8 weer thuis, lange dag dus. De demonstratie verliep tot 16.45 goed. Hierna hielden de demonstranten zich niet aan de route en zette de politie uit het niets(!) politie te paard en ME in, iedereen werd om ver gelopen en geslagen met stokken, dit was omdat de politie niet genoeg manskracht had om de demonstranten rustig weg te leiden, ik stond op een afstandje in een zijstraatje toe te kijken, het is echt vreselijk eng en spannend om te zien! Er was een oude vrouw in een rollator en zij werd door de politie met knuppels geslagen omdat ze in de weg stond. Meerdere demonstranten hebben haar toen in veiligheid gebracht, ze was compleet overstuur, zo zielig!
Hierna kwam de politie te paard op het stuk af waar ik stond, dus iedereen rennen!

0.11 met de blauwe jas en rode rugzak ben ik, haha!


Ik regelde de updates voor indymedia.nl samen met mijn broer, ik smste wat er gebeurde en hij zette dit in nettere woorden op de website waar een tijdslijn zichtbaar was.
Dit is zo tof om te doen.
Op een gegeven moment stond ik met mijn vriend tegenover het park dat omsingelt werd door politie te paard, ME en politie met honden...
De ME dreigden om traangas in te zetten, dit zorgt voor een uur lang brandende ogen, toen zijn mijn vriend en ik weggegaan naar de auto.
Er zijn 10 mensen gearresteerd en veel mensen verwond, dit is ook te zien op youtube.

Ik vond het een geslaagde demo met een verdrietig eind.
Volgende x ga ik zeker weer want wet of geen wet, kraken gaat door!

Morgen begint een nieuwe week waarin ik me voorgenomen heb een week geen suiker te eten!
met uitzondering van dextro pur, ik hoop heel erg dat het gaat lukken en dat 't helpt om mijn huid er beter uit te laten zien want het is nu een puistenveld!!!

ik heb trouwens mijn palet binnengekregen met 88 kleuren oogschaduw, hoeraa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten