woensdag 27 oktober 2010

7 ways

to just relax!

Oké ik ga 7 manieren vertellen waardoor je passief ontspant!
Passief ontspannen is dus zonder beweging, een soort slapen ofzo, haha.

1. Luister naar rustige muziek terwijl je gewoon rustig stilzit, ik doe dit het liefste met mijn ipod, gewoon op de bank of een stoel zitten, liever niet in bed zitten want dat zit niet heel comfie, die muur gaat zo'n pijn doen ;)
2. Ga in bad(moet je die natuurlijk wel hebben)! Gooi er lekkere olie in (aanrader:amandelolie van kneipp) en smeer een maskertje op and just relax!
In veel tijdschriften wordt aangeraden ook kaarsen aan te steken maar in mijn badkamer geeft dat nou niet echt sfeer, kaarsjes op de wasmachine zetten :')
3. Verplaats jezelf naar een rustige plek, ga op bed liggen en ontspan en denk aan een plaats waar je graag wilt zijn, bijvoorbeeld het strand in de zon!
4.  Neem een massage(handig: vriendje!) ik vind het het lekkerst om gewoon 1 plek gemasseerd te krijgen, bijvoorbeeld onderbenen en voeten! Ik heb in Maleisie een geweldige massage gehad, mooie tijden (:
5. Doe aan yoga, zelf eigenlijk nog nooit gedaan maar schijnt heeel goed te werken ;)
6. Doe ademhalingsoefeningen, door altijd op de juiste manier adem te halen krijg je nog meer energie ook! Moet ik dus maar eens gaan doen ;)
(deze komen nog want ik kan de flow even niet vinden waar ze in stonden)
7. Laat je emoties los! Huil, schreeuw, lach! just do it (:
Het helpt zo goed om gewoon te doen wat je op dat moment voelt.

Well, I hope you will all relax now, hehe.
Hoe ontspannen jullie?
Geloven jullie dat het werkt om eerst te ontspannen voor je wat intensiefs doet? Ik iig wel!

1 opmerking:

  1. Ik ga meestal lekker op de bank voor de tv zitten of een boek/tijdschrift lezen op mijn bed. Heel ontspannend. Er zitten zeker goeie tips tussen. Soms ga ik ook wel eens muziek luisteren of neem ik een van de overheerlijke maskers. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen