donderdag 28 oktober 2010

komende maand

Hallo allemaal!

Ik ga jullie eens even vertellen over mijn plannen voor de komende dagen, weken en maand!
Vanavond ga ik een pizza eten, een maskertje nemen en mijn MAatschappijWetenschappen boek doorlezen, ik heb net mijn nagels lief roze gelakt en ik hoop dat het een beetje blijft zitten (:
Ook heb ik vandaag een beetje geshopt, 2nieuwe lipglossjes, 2 nieuwe lipsticks, een nieuwe mascara(allemaal catrice 50% off), make-up remover(neem NIET die van de etos, wat is die slecht joh, net reinigingslotion ipv oogmake-up remover), een haarglans serum van de action, hopen dat die werkt, sponsjes om de foundation mee op te doen en pickwick blauwebes thee (: en dat voor 15 euro in totaal, woehoee!

Morgen ga ik van half9 tot half2 naar school toe, daarna ga ik tot half7 leren voor economie of engels en 's avonds heb ik afgesproken met I en gaan wij ons tinkerbellpakje afmaken :D!
30 oktober vier ik namelijk halloween, als tinkerbell (:
I en ik hebben allebei een pakje gemaakt, we zijn identiek aan elkaar op de kleur van het jurkje na, leuk he!
Ik zal foto's maken als de pakjes af zijn en de make-up op gedaan is, die post ik de 31e dan (:
Zaterdag ga ik 's ochtends maar weer leren, 's middags is mijn mama jarig en gaan we daar eten, van half3 tot half7 en daarna ga ik me van 7 tot 10 klaarmaken voor halloween en wijn drinken, ik heb namelijk 5 flessen gekregen met mijn feest, woehoe ;)!
Zondag ga ik daarna heel de dag leren en maandag ook, want dinsdag begint mijn toetsweek!
dinsdag tot vrijdag leren en tentamens maken en dan vrijdag naar rotterdam om te shoppen (:
Verder heb ik heel november iedere week minstens 1 verjaardag(halve schoonfamilie is jarig in november, greaat!)
Ga ik in november geen alcohol drinken, geen vlees eten en alleen op 4 november redbull drinken(5 november is laatste toetsweek dag en heb ik wiskunde waar ik zo slecht voor sta(4.7) en het tentamen telt 16! keer mee)

Dit zijn mijn plannen voor de komende 34 dagen(:

Gister was ik jarig(en ziek!) en zodra ik de camera van mijn papa weer heb en weer een computer heb zal ik plaatjes posten.
Jaa je leest het goed, 4 computers in huis en geen 1 goedwerkende.
Mijn grote laptop is bij mijn broer en wordt gefixt, de hoofdcomputer is zondag gefixt en nu alweer kapot(?) de computer van mijn moeder met windows 0 erop in een kamer die zo volstaat dat die amper te betreden is heeft geen usb aansluiting, en de minilaptop waar ik nu op zit maakt heel veel lawaai, stinkt alsof die ieder moment kan smelten en is gewoon eigenlijk al dood...

Dus foto's komen nog, beloofd.
Doen jullie eigenlijk wat met halloween?
Of verkleden jullie je met carnaval?
Let me know!

xoxo

kennen jullie die nog?
Dat stukje met
"halloween ismijn favoriete feest" vond ik vroeger altijd zoo leuk!

1 opmerking:

  1. Hahhaa, jammer dat ze het hier niet groot vieren he? In amerika is het een hele gebeurtenis. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen