zondag 10 oktober 2010

4 things.

4 things in my bag/purse:
-kauwgum
-dextro pur
-ipod
-spiegel


4 things found in my office desk drawer:
-foto's
-kaartspel
-bankafschriften
-plakboek

4 favorite things in my room:
-mijn bed!
-mijn laptops
-make-up<3
-stijltang


4 things I’ve always wanted to do:
-op mezelf wonen
-een leuke baan vinden
-sparen, daar ben ik zo slecht in!
-mijn rijbewijs halen, eigenlijk wil ik dit pas sinds kort, maar wel heel graag!


4 things im currently into:
-Alles behalve mijn frans leerwerk
-mijn vriendje
-18 worden en alles regelen
-tinkerbell


4 things I bet you didn’t know about me:
-Dat ik heel graag een hamster wil
-Dat ik heel graag met vriendinnen zou willen samenwonen!
-Dat ik zo bang ben te zakken voor mijn eindexamen
-Dat ik mezelf heel grappig vind.

4 songs I can’t get out of my head:
-Miley Cyrus - who owns my heart
-Christina Aguilera - I hate boys
-B.O.B. - Airplanes
-Lady Gaga - Greatest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten