vrijdag 24 september 2010

Macarons en een grote zak snoep!

Gisteren ging ik met T de stad in en het was echt suupergezellig!
T had een zak snoep, macarons en een kroketje voor me gekocht, me likess (:
-zoals je ziet, gezonder elven is heel moeilijk, ik had wel 2 salades op!-

Verder hebben we weer een sollicitatieformulier voor T en heb ik weer sigaretjes !
Vanmiddag gaan T en ik naar diessen, daar gezellig wandelen, wat drinken en het beeld van mijn papa bekijken, dat staat namelijk daar bij landart!
Als ik mijn camera niet vergeet zal ik een foto maken 

Vanavond ga ik wat drinken met oud-klasgenootjes en morgen ga ik mijn nieuwe bril kopen :D
Hij is echt superleuk, beetje nerdy maar veryy sexy.

Will post pictures.

Btw. Vandaag is mijn beste vriendin 18 geworden, nu ben ik de enige die nog een kind is!
happy birthday M, I love you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten