zondag 26 september 2010

Frans leren

komende week heb ik 4 toetsen, dinsdag de eerste, voor Frans!
120 woorden, 50 zinnen en 3 grammaticablokken...
De woorden en zinnen lukken nog wel, die grammatica heb ik morgen 2 uur bijles over!
Gister vierde ik de verjaardag van M samen met L. We hebben gekletst en gekaart, echt heel gezellig!
L en ik hadden armbandjes gemaakt voor M, ze vond ze heel leuk (:
Vandaag leer ik alle woorden en zinnen van Frans, ik ben nu de zinnen nog aan het uittypen.
Omdat mijn driver linux is kan ik de woorden en zinnen niet met teach2000 leren, ik vind dat zo triest dat je sommige programma's niet met alle besturingsprogramma's kan openen.

Ik heb echt zin om mijn nagels te lakken maar ik zal nog moeten wachten.
Komende week zit echt suuupervol, die 4 toetsen, met J en I afspreken, met T zijn en zaterdag een dagje naar Nijmegen, lekker druk dus.
Het regent echt al heel de week, dus ik zit met een thermoskan vol thee op mijn kamer, warme sokken aan en een neus die er af vriest :')

Ik ben best wel moe, dus ik ga nog even leren en daarna douchen (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten